6 DEKADA ME FRANCIS BACON
Arti i tij në vitet 1930: Përqëndrimi tek piktura
Në fillim të viteve 1930, Bacon filloi të përqëndrohej tek piktura, dhe veprat nga kjo periudhë kanalizonin Picasso-n dhe Surrealizmin. Për më tepër, skemat e ngjyrave të Bacon-it dhe tematika ishin ngushtësisht të pavarura me ato të udhëheqësit të tij të hershëm, Roy de Maistre. Bacon u takua me artistin australian në vitin 1930 dhe, si një piktor i vetmësuar, ai përfitoi shumë nga këshilla teknike e kolegut tij me më shumë përvojë. Megjithatë, Bacon po luftonte të zhvillonte një qasje origjinale. Pavarësisht prodhimit të kryeveprave individuale, sipas David Sylvester ‘ai nuk kishte edhe aq shumë qëndrueshmëri në atë që ai bënte, në stil dhe cilësi, deri në vitet 1940.’
Piktura “Kryqëzimi” i Bacon-it, 1933, tërhoqi vëmendje në skenën e artit në Londër. E paraqitur në një ekspozitë në Galerinë Mayor, e cila koinçidoi me librin e Herbert Read ‘Arti Tani’, ajo u pasua nga një porosi. Megjithatë, suksesi fillestar nuk zgjati. Një ekspozitë e organizuar nga vetë Bacon në një bodrum në Shtëpinë Sunderland në vititn 1934, u prit me kritika negative dhe në vitin 1936 vepra e tij u refuzua nga Ekspozita Ndërkombëtare e Surrealistëve në Londër me justifikimin se nuk ishte ‘mjaftueshëm surreale’. Pas show-t në grup të Piktorëve të Rinj Britanikë në ‘Thomas Agnew & Sons’ në vitin 1937, artisti i zhgënjyer e braktisi pikturën, dhe asnjë vepër e prodhuar ndërmjet viteve 1937 dhe 1943 nuk ka mbijetuar sot. Sipas vetë atij, Bacon preferonte të ‘kënaqte veten’ dhe të kalonte vitet e fundit përpara luftës duek luajtur kumar dhe duke udhëtuar me partnerin dhe patronin e tij Eric Hall.
Burimi: https://www.francis-bacon.com
Copyright i përkthimit www.enkeledasuti.com
Përzgjodhi dhe përktheu Enkeleda Suti.