PJESA 3: CILA
ËSHTË E ARDHMJA E ARTIT?
Ndërmjet globalizimit dhe rivlerësimit komunitar
Nga Revista
ARTSPER
Bota
ka përjetuar një përshpejtim të paprecedentë të globalizimit për disa dekada.
Diçka e tillë përkthehet në akses në kultura, ekonomi, industri, informacion, në
një shkallë globale.
Kështu,
një artiste si Cindy Sherman, e
cila e ka portretizuar veten në autoportretet e saj për më shumë sesa 40 vjet,
mund të ngërtheje stereotipet nga e gjitha bota. Njëherë ajo e prezanton
vetveten si një shtëpiake amerikane në vitet 1950, herë të tjera si një aktore
japoneze teatri, si edhe në shumë personazhe të tjera.
Megjithatë,
globalizimi prej shumë kohësh është një shkrirje vetëm e kulturave perëndimore.
Apo, ndonjëherë, një përvetësim, nga kultura perëndimore, të kulturave të
tjera. E ardhmja mund të jetë më e barabartë, me një rivlerësim të simboleve jo
perëndimore, nga artistët jo perëndimorë.
Për
shembull, artistit maroken Hassan Hajjaj i
pëlqen të lëvdojë kulturën e bazaar-it (një lloj tregu arab). Ai i kushton
tribut pionerëve të fotografisë maliane, të tillë si Seydou Keita
apo Malick Sidibé. Ai
merr zakonet e veshjeve të vendit të tij, të tilla is vellon, dhe e kthen atë
në një aksesor të pazakonshëm mode. Ai merr produktet konsumatore lokale dhe
luan me paraqitjen e tepruar të brandeve lluksoze të falcifikuara. Duke vepruar
kështu, puna e tij përshtatet me logjikën globaliste, por nëpërmjet një prizmi
jo perëndimor.
Imazhi 1:
Film Still Pa titull, 2015
Imazhet 2,3,4,5: Krijime të Hassan Hajjaj
Burimi:https://blog.artsper.com/en/a-closer-look/what-is-the-future-of-art/
Copyright i përkthimit www.enkeledasuti.com
Përzgjodhi dhe përktheu Enkeleda Suti.