Nudo e shtrire, 1932, Pablo Picasso
Per cdo grua ne jeten e tij, Picasso zhvillonte nje fjalor piktoresk specifik qe i korrespondonte karakteristikave te saj te pergjithshme fizike, dhe ndjenjave estetike dhe sentimentale qe ajo frymezonte tek ai. Nga viti 1931 deri ne vitin 1936 figura e Maria Therese Walter, te cilen ai e takoi rastesisht ne rruge ne vitin 1927 kur ajo ishte shtatembedhjete vjec, zune nje vend te spikatur ne pikturen dhe skulpturen e tij. Megjithese, lidhja e tyre u mbajt e fshehur per nje kohe te gjate, Marie-Therese ishte e gjithepranishme ne artin e tij. Mesa duket fati kishte dore ne takimin e tyre, dhe Picasso i deklaroi asaj ne menyre profetike kur ata u takuan heren e pare: “Ne do te bejme gjera madheshtore se bashku.” Piktura e tij nga atehere u be nje fantazmagori volumi dhe modelimi, sepse format e plota dhe vigoroze te Marie-Therese ishin ideale per deshiren e tij per te punuar ne skulpture. Ajo frymezoi nje fjalor te ri linjash dhe ngjyrash te cilat ne menyre logjiike rrjedhin nga periudha e tij e Kanes dhe Di-nard.
Brassat i kujtohet se “atij i pelqente bjondlleku i flokeve te saj, cehrja e saj rrezatuese, dhe trupi i saj si skulpture. Qe nga ajo dite e me tej pikturat e tij filluan qe te zbuteshin. Ne asnje periudhe te jetes se tij pikturat e tij nuk kishin qene kaq te gjalla, format kaq te sinqerta, krahet kaq te mbeshtjelle dhe floket kaq te rrjedhshem.”
Theksimi me boje te bardhe mat dhe e aplikuar me shpejtesi si pastel ne trup dhe sfond per te modeluar format dhe per t’i dhene piktures nje shkelqim te jashtezakonshem. Lakuriqesia e gruas duket sikur lahet ne nje dush piklash diellore dhe qe prehet ne nje ngrohtesi squfurore. Intensiteti i energjise rrezatuese sugjerohet nga shkelqimi i diellit dhe nga modelet e ondezuara qe dekorojne murin. Arabeskat sensuale dhe epshndjellese te trupit te formuara ne nje figure na kujtojne Nudon Blu te Henri Matisse.
Perzgjodhi dhe perktheu Enkeleda Suti.