Në
sekuencën e parë, Estampes 1, u përpoqa të paraqesë një prezantim të parë mbi
Debussy-n dhe për mënyrën se si ai ishte i ndryshëm nga të gjithë kompozitorët
e tjerë; në fakt, përpara dhe pas tij.
Ai
ka këmbëngulur që ta thërrasin (madje edhe kartvizitat e tij mbanin emrin) – Claude
Debussy, muzikant francez.
Për
Debussy-n mund të thuhen shumë gjëra, por në fakt, ai solli shumë ndryshime në
botën e muzikës siç ishte ajo atëherë më shumë nga Evropa Qendrore dhe tani, ai
solli diçka totalisht të re; një gjuhë të re muzikore, dhe një imagjinatë të re
tonesh.
Francezët
dhe Franca kanë qenë gjithmonë të interesuar për Peninsulën Iberike (e ndodhur
në pjesën jugperëndimore të Evropës, e lidhur me rajonet e Spanjës dhe të Portugalisë).
Dhe, Debussy nuk përbën përjashtim këtu. Ai ka shkruar një pjesë të plotë –
Iberia. Dhe, pjesa e dytë e saj titullohet ‘Mbrëmje në Granada’. Ajo fillon me
një ritëm ndjellës dhe tërësisht spanjoll (1:45).
Mendoj
se, këtu ngjyrat spanjolle janë të dukshme, dhe kjo vazhdon përgjatë gjithë
pjesës. Menjëherë pas saj, vjen një seksion të cilin ai e ka shkruar me ritme më
të shpejta (2:51). Më pas, ai zhvillon të gjitha llojet e motiveve përgjatë
gjithë pjesës dhe vetëm në fund ajo tretet në të njejtat ritme si me fillimin e
saj (4:30).
Për
mua, kjo është një nga pjesët më të bukura të Debussy-t.
Shpresoj
t’ju ketë pëlqyer!
Burimi:
https://www.youtube.com/watch?v=mWDA1OKpOrA&index=7&list=PLErHuBsy75wzNtI5pjaDqwyM_C_RdipXn
Përzgjodhi dhe përktheu Enkeleda Suti