(PJESA 4):KËMBËT TË
PARAT: KAZUO SHIRAGA DHE GUTAI, LËVIZJA RADIKALE E ARTIT QË BEFASOI JAPONINË
Për Ekspozitën Botërore të vitit 1970:
një kamion fishekzjarresh që frynte flluska & Influenca tek lëvizjet e tjera,
nga Arte Povera tek Lëvizja Zero
Nga Prestigjozja
SHTËPIA E ANKANDEVE CHRISTIE’S
Për
Ekspozitën Botërore të vitit 1970: një kamion fishekzjarresh që frynte flluska
Megjithatë, arritja kurorëzuese e Grupit
erdhi në vitin 1970, ku atyre iu kërkua të merrnin pjesë në Ekspozitën Botërore
të Japonisë, në Osaka. Atje, ata koreografuan një ceremoni performance arti, e
cila përfshinte njerëz të ngritur në ajër mbi balona të mëdha dhe një kamion
fishekzjarresh që frynte flluska. Megjithatë, ekspozita, shërbeu si një
parathënie e vetë vdekjes së Grupit. Shpejt shumë nga figurat e saj kryesore
hoqën dorë, ndërsa disa artistë të rinj në grup u zhgënjyen me praktikat e tij.
Përfundimisht, lëvizja shteroi në vitin 1972 pas vdekjes së Yoshihara-s.
Influenca tek lëvizje të tjera, nga Arte
Povera tek Lëvizja Zero
Pavarësisht faktit se, anëtarët e Grupit
Gutai prodhuan vepra të guximshme të cilat formuan ura ndërmjet artit, trupit,
hapësirës dhe kohës, veprat e tyre ranë në errësirë jashtë Japonisë për 40
vjet.
Falë
një vale të re studiuesish dhe kuratorësh ata po vlerësohen tani për prodhimin
e një trashëgimie afatgjatë, e cila i parapriu Arte Povera dhe Fluxus, dhe në fazën e
tij të dytë i parapriu artit konceptual, në mënyrë më të dukshme artistëve të
Lëvizjes Zero, një rrjet ndërkombëtar artistësh evropian, të cilët ndanin
aspiratat e Gutai-t për të transformuar dhe ripërkufizuar artin.
Burimi:https://www.christies.com/features/The-Story-of-Gutai-9464-3.aspx
Copyright i përkthimit www.enkeledasuti.com
Përzgjodhi dhe përktheu Enkeleda Suti.