Kinemaja eshte po aq e veshtire sa cdo aktivitet tjeter artistik. Disa kohe me pare, amerikanet kryen nje studim per te gjetur se cilat profesione kane me shume gjasa qe ta vdesin nje njeri per shkak te stresit dhe veshtiresive te atij profesioni. Studimi u krye ne vitin 1945. Vitin kur u hodh bomba atomike. Ne vend te pare ishin pilotet dhe ne vend te dyte regjizoret. Kjo nuk eshte nje koincidence. Eshte nje profesion shume i veshtire, thuajse nje profesion vetvrases. Eshte e veshtire sepse, ne filma, eshte e veshtire te jesh vetevetja. Eshte me e lehte t’i kenaqesh njerezit sesa mos ta besh kete. Kur regjizori fillon te mendoje: “A do ta kenaqet audienca?” ky eshte casti kur ai fillon te beje gabime sepse ai eshte i interesuar per suksesin sesa per thelbin e vertete te filmit. Pavaresisht renies, kinemaja mbetet nje forme madheshtore arti.
Detaje, Dokumentari “Takim me Andrei Tarkovsky: Kinemaja eshte nje mozaik kohe”