PJESA
3: BAUHAUS
László
Moholy-Nagy & Oskar Schlemmer
NGA
HISTORY.COM
László
Moholy-Nagy
Artisti
hungarez László Moholy-Nagy mbërriti në shkollë në vitin 1923 për t’i dhënë mësim
klasave fillestare dhe ai drejtonte një punishte metali, por pasioni i tij i vërtetë
ishte për fotografinë. Moholy-Nagy njihej për eksperimentimin në dhomën e errët,
duke përdorur fotograme dhe duke eksploruar me dritën për të krijuar elemente
abstrakte nëpërmjet shformimit, hijes dhe linjave të pjerrta, të ngjashme me
veprat e Man Ray, megjithëse të konceptuara të ndara prej tyre. Moholy-Nagy
krijoi gjithashtru skulptura të tilla si drita e tij kinetike dhe makinat e lëvizjes
të quajtura “modulatorët e dritës”, dhe piktura abstrakte, gjeometrike.
Oskar
Schlemmer
Oskar
Schlemmer dha mësim në shkollë nga vitit 1920 deri në vitin 1929, duke u
specializuar në dizanj, skulpturë dhe murale, por ai preferoi që të ndiqte
teatrin. Ai u emërua drejtor i shkollës së aktiviteteve të teatrit në vitin
1923 dhe krijoi një punishte eksperimentale teatri në vitin 1925. Schlemmer
njihet për fokusimin e të gjitha displinave të tij tek trupi njerëzor. Në veprën
e tij më të famshme, “Baleti Triadik”, e vitit 1922, Schlemmer i transformoi
valltarët e tij në skulptura kinetike, duke i veshur ato me kostume në forma
gjeometrike të përbera prej metali, kartoni dhe druri.
Imazhi 1: László Moholy-Nagy, Kartolinë Bauhaus, 1923
Imazhi 2: Oskar Schlemmer, Kinfolk
Burimi:https://www.history.com/topics/art-history/bauhaus
Copyright i përkthimit www.enkeledasuti.com
Përzgjodhi dhe përktheu Enkeleda Suti.