Duke u marrë me punët private në apartamentin e saj, gruaja anonime
në Dritaret e Natës është e pavetëdijshme për vështrimin e ndonjë shikuesi.
Piktura ekspozon mundësitë vojeriste të qytetit modern amerikan, dhe kontradiktën
që ai ofron ndërmjet aksesit në jetët intime të të huajve, vetmisë urbane dhe
izolimit. Qyteti natën është një subjekt i shpeshtë në veprën e Hopper-it në
fund të viteve 1920, dhe në fillim të viteve 1930. Këtu, kompozimi i tre
dritareve lejon një vendosje dramatike të mjediseve të brendshme të ndriçuara përkundrejt
natës së errët, një ballafaqim që artisti e ka identifikuar si “një ndjesi e
zakonshme pamore.” ⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Piktura, Dritaret e natës, 1928, Edward Hopper