John Singer Sargent, 1856-1925, ka qene nje artist amerikan me origjine italiane, i njohur per portretet e tij elegante te shoqerise. I konsideruar si piktori udheheqes i epokes eduardiane, klientela e tij perbehej nga njerezit me aristokrate dhe te modes ne Paris, Londer dhe Nju Jork. Virtuoziteti dhe teknika e tij e pikturimit ishte e ndikuar nga ngjyrat e shkelqyera dhe penelatat vibruese te impresionizmit dhe nga portretet e Diego Velazquez dhe Frans Hals. Udheheqesi i tij Carlous-Duran e mesoi ate qe ta aplikonte bojen drejteperdrejte mbi telajo me nje furce te ngarkuar me boje. Sargent eshte vleresuar si nje inovator duke sfiduar traditat e shijes se salloneve dhe eshte levduar per aftesine e tij per te nxjerre ne pah keto cilesi unike te pozuesve te tij me hijeshi. Portretet e tij te plota njihen per kapjen e nje momenti te vecante ne pavemendje kur pozuesit jane te relaksuar dhe me shume vetvetja. Objektet mbeshtetese shpesh perdoren per te sugjeruar mbi statusin social dhe punen e subjekteve te tij. Ne sallonin e vitit 1884, Sarget shfaqi ate qe eshte ndoshta piktura e tij me e famshme, Zonja X, nje portret i Virginie Amelie Avegno Gautreau, nje pariziene e bukur e famshme e martuar me bankierin francez Pierre Gautreau. Sargent e tregon ate duke pozuar ne nje fustan sateni te zi me rripa te perbere nga xhevahire. Trupi i saj qendron perballe shikuesve ndersa kokaeshte kthyer vetedijshem ne profil. Lekura e saj e zbehte e bardhe kontraston me fustanin dhe sfondin e ngjyrosur ku ajo eshte duke qendruar. Megjithese tani ky eshte nje portret i famshem, ai me shume u perqesh sesa u vleresua ne kete Sallon. Sargent e hoqi kete veper nga ekzpozita dhe i ngriti rripat ne menyre qe ai te varej persiper dhe jo per poshte. Kur Sargent ia shiti kete pikture Metropolitan-it ne vitin 1916, ai tha: “Supozoj se kjo eshte gjeja me e mire qe kam bere,” por ai i kerkoi muzeut qe te fshihte emrin e pozueses se tij.
Perzgjodhi dhe perktheu Enkeleda Suti.