Edouard Manet, 1832-1883, vleresohet si nje nga artistet e pare modern. Pas studimit te penelatave dhe ngjyrave te mjeshtrave te vjeter, ne vecanti Velazquez dhe Franz Hals, ai zhvilloi nje stil te ri qe u perplas me rregullat konservatore te Akademise. Novacionet e tij mbi aspektet formale te tilla si penelatat, ngjyrat, modelimin, driten dhe prezantimin e subjekteve/tematikave ishin influencuese per Impresionistet. Shume vepra arti qe ne i konsiderojme ikonike sot, kane provokuar shume perqeshje nga kritiket dhe publiku. Piktura e famshme e Manet, Dreka ne bar, fillimisht e titulluar Banja, u refuzua nga juria e Sallonit ne vitin 1863. Vepra monumentale paraqet nje grua nudo dhe dy burra te veshur ne nje peisazh. Nderkohe qe nje grua po lahet ne sfond, nje natyre e qete me fruta dhe buke paraqitet perpara figurave kryesore. Piktura u perqesh per aspektet e saj formale dhe per subjektin. Kritiket u shokuan nga stili i pikturimit te Manet-it. Per ta, vepra dukej e paperfunduar dhe e sheshte. Madhesia ishte nje ceshtje debati pasi normalisht kjo madhesi perdorej per piktura presitigjioze historike dhe gruaja nudo qe veshtron me vetbesim shikuesin ngriti shume vetulla sepse aty nuk kishte asnje reference klasike te mundshme. Pra shume gjera nuk shkonim me kete pikture saqe kritiket anashkaluan faktin qe kompozimi bazohet tek nje skalitje nga Marcantonio Raimondi i cili e bazoi vepren e tij tek vepra Gjykimi i Parisit nga Rafaeli. Gruaja ne pikture mund te identifikohet si modelja Victorine Meurent. Manet ka punuar me te shume here gjate viteve 1860. Ajo ka qene gjithashtu modelja per pikturen e tij Olimpia, e cila shkaktoi nje skandal tjeter ne Sallon ne vitin 1865. Te dyja veprat e shquan Manet si koken e avantgardes ne Paris dhe qe sot vleresohen si kryevepra ikonike te artit modern.
Perzgjodhi dhe perktheu Enkeleda Suti.