Pas thuajse 20 vitesh, Bacon i është rikthyer
kësaj tematike në pikturën
e tij të vitit 1944, “TRE STUDIME PËR FIGURA NË BAZËN E NJË KRYZQËSIMI”. Por, në
vend të bishave fantazmore, ky triptik i mëvonshëm paraqet tre skena të
tmerrshme të thertoreve. Bacon e shikonte Kryqëzimin si një paradigmë të të
dyjave, të vuajtjes njerëzore personale dhe kolektive, për të cilat artisti
mendonte se portretizoheshin më mirë nëpërmjet kafshëve të therura – ndoshta, simbole
të vrasjes së pafajësisë, ose ndoshta shembuj të shkatërrimit të pashmangshëm.
Bacon besonte se, kafshët mund ta ndjenin vdekjen e tyre të pashmangshme, një
koncept ekzistencialist me të cilën ai identifikohej dhe së cilës i është
rikthyer disa herë gjatë karrierës së tij. “NE JEMI MISH,” ka thënë ai. “NE
JEMI KUFOMA POTENCIALE.”
Burimi:
Përzgjodhi
dhe përktheu – Enkeleda Suti.